30/12/2011

Puchong , 4.54 pagi, - 2011 bakal melabuhkan tirainya esok . terasa waktu pantas berlalu tak terasa pngalaman .. walaubgaimanapun sudah lambat untuk dikesalkan ttg itu jadi.  selamat datang pada 2012 dn 2011 akn mnjadi knangan di hati ku :)

urm 2 hari aku dmm trima kasih kekasihku kerana berjaga sepanjang malam untuk mnjaga aku .. sumpah aku hargai pengorbanan kau hingga akhir hayat aku dulu Arwah Ibu je yg selalu wat kat aku cm tu  untuk aku .. so trime kasih lg sekali . lpas aku sihat sikit aku pergi potong rambut tebal sgt rambut aku mungkin tu yg buat aku dmm ...
nipis sudah rambut aku hihihi


tk snggup dah aku dmm mkn suma rasa pahit kong !!! hari ni 2 kli lyn ombak rindu 
hihihi 2 yg kebah dmm tu haha ha

lg brape ari je nk sekolah tapi mcm tak ready jer padahal dah dah nk SPM ! LOL ....
>TAK SEDAR DIRI NAMANYA<     >__________<

aku tak blh tidur :) huhuhu aku rindu dia .. tapi aku tak mahu gangu tidurnya jadi aku layan lagu jwang dgn harapan aku akn tertidur juga terulit mimpi indah namun mata ttp tk mahu terpejam jadi aku ambil kputusan untuk edit blog aku lagi kali ni blg aku simple !! aku tak nak semak2 sakit kepala dah besarkan so matured sikit lahh hahhahah lagu pun dah tukarr hihihi  erm lg pun tak de sape pun yg bace blog aku aku tulis sekadar luahkan perasaan jer so wat pe nak semak samun bagaikan hahah .. bagi saya kualiti itu lbh pnting dari kuantiti hahhaaahha tiru cakap fazley ! hihihi 
                                              totally taken <3


hihihi kau ragut seluruh jiwaku sayang terima kasih .. bimbing aku hingga ke syurga... InsyaAllah

hurm diatas takdir2 yg telah Kau berikan aku bersyukur YaAllah  segala puji bagimu aku berserah aku pasrah atas ketentuan mu jadikan aku insan yang lebih tabah di tahun hadapan perkenankanlah doaku Aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca