Cerita aku dengan alat muzik yang bernama gitar :)

Gitar :) honestly aku tak reti main gitar setakat nak goreng-goreng gitar tu blh lah dan aku tak minat pun dgn apa-apa alat muzik. :D sbb aku tak ad semua tu hihi.

Zulhilmi  si admire aku :) 2-3 tahun dulu lah hihi.. kami kenal di laman speech waktu tu aku form 2 dia duk kat puchong jugak. dia suka aku sbb stlye emo aku. cehh emo la sgt  dulu aku rambut pendek ..
dari pekenalan tu aku ke episod seterusnya iaitu berjumpa! jujur dia kurus keringg hahha .. ok lahh awesomee lahh jugakk kami kawan sampailah nak masuk form 3 dia ckp nak fokus PMR then trus tak berhubung :(
aku pun busy tapi 1 hari tu ad no tak dikenali salah anta msj ouhh stress je nama mamat tu pulak Mohd Khalaf  da besar dah belajar kat politeknik sultan azlan shah .. ok fine kami baik jugak dia selalu dtg pU blh dikatakan setiap hujung minggu dia balik  nak ajar aku for PMR.. and dia suka sgt bercerita.. 1 hari  aku jumpa balik dgn Zulhilmi secara tak sengaja.. .. AKU TERKEDU... kami lepak lama tapi beza dia n khalaf dia ni pendiam pemalu!.. kami berkawan balik macm biasa kalau ad peluang msti dia nak dtg PU jumpa aku Baiknya dia... 1 hari tu dia dtg bawak gitar dia

kami duduk bawah pokok aku tgok dia main gitar lagu APIT ouhhh aku mintak dia nyanyi dia ta nak dia malu
lpas tu dia paksa aku nyanyi! haha aku tolak tapi bila dia mengharap aku nyanyi jugak
so shuweeeeeet  time tuuuhhhhhhh! lagu kimia!  hihih

aku selalu tolak kalau khalaf nak jumpa aku .. aku tak tahu napee aku tolakk tapi aku mmg tak nak..

1 hari tu aku n zul jumpa mcm biasa n  baru aku perasann yang sticker  kolej Politeknik sultan Azlan Shah sama mcm yang ad kat motor yang zul bawa petang tu.. Khalaf penah bgtau aku kalo tak de sticker tu tak boleh parking kat dalam kolej... dgn selamber aku tanya zul "ni motor  sape'? zul jawab ni moto abang, nape?
mata aku membulat! ohh :) aku senyum lagii abg name sape? zul jawab Mohd Khalaf! ahh sudahhhh  mati aku mereka adik beradikk!! zul syak sesuatu.. aku diamm aku terus membisuu.. sampai 1 hari tu zul dah tak nak jumpa aku lagi sbb dia tahu yang abg dia pun suka kat aku.... aku bersalahh gila!! sbb mohd khalaf & zulhilmi menaruh harapan kat aku dan mereka adik beradikk.. lama aku buat keputusan aku trus trang yang aku tak terima sapa2 pun.. dan mereka bergaduhh ! aku tukar nom lps tu n aku dah tak tahu ap yang jadi pada mereka! ap yg aku tahu Khalaf dah mula kerja kat KL.. dan zul pulak aku dgr dah rosak ponteng kelas itu lah ini lahh  kawan2 dia ad jugak salahkan aku aku punca zul jadi mcm tu kata mereka? whatttt? sapa suhh zul pilih jalan tak senonoh tu? hurhhh tapi kenangan gitar tu tak kan aku lupakan ! Selamat tinggal Zul n Khalaff huhuhu byk btul kenangan aku pcl lelaki ni... hhaha :)  yang baik jadi teladan yang buruk buat sempadannn nice to see the world.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca