Dah Tak Tahu nak Buat Ape

hahaha Tajuk cam S*A* hahah aku tak tahu buat ape da hahaha lpas tuka blog punye templete ape ntah pastu dah terlalu boring aku tukiss lahhh haahahaammpehhh


sakit hati btol aku hari ni !!!! ok fine aku dah bukak you tube okeyyy untuk minah gedik a.k.a Hani Maisarah

pastu asal 5 minit dia ketuk bilik aku hah sakit hati bod** ! sekali lg mcm S***
aku bengang sangat haha at the end aku turun bawah mengamuk lahhh minah tu dah tak reti tgok utube tak payah la tgokkk sosiall btul shit habis ape lg 1 rumah bising kecoh sume sbb dia aku mengamuk lahhh angin aku dah la tak btul sbb esok lusa aku nak PMS !!!! sumpahhh angin badan aku hari ni nak sangat aku mngilla kan haha ap lg aku bawak turun laptop tuh kat bawah aku bukak you tube cerita babi lohh salah eja barbieee  haha! pastu kan aku dukung minah ni bawak turun bawah aku tekan kepala dia btul2 dpn screen desktop ha kau nak tgok sangat kan tgok puas2 puas hati aku degil tahap dewa sapa tahan !!!!! pastu last2 aku yg kena suma nak buat muka mcm HJ!!! yelahhh ank manja mana boleh aku kasar2  dgn budak tu wth?
 aku bengang aku kua umah mkn wafer n ais blend sejuk hati sikitt pastu aku balik dyeorg keluar hahahaha bgus lahhh aman siked kannn LOL sakit hati tak sakit hati lah kan kau cabar aku mgamuk apesallll ikot ati aku nk je buang ko dari KLcc sib baik kau tahu takkk !!! mud aku bengang gila laaaaaahhhhhhjhhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca