Hadiah Ulang Tahun Bulanan Kita (Na D Ya Sinx)

holla Asalamualaikum w.t.b ,, alhamdulilah 2 bulan sudah hubungan kita harap trus berkekalan (I'm really happy with you) awak suke baby :) sama mcm saya Haris anak buah awak yg berusia 6 bulan tu msti akn rindukan awak :) .. video? ouh kalau hari petama kita couple saya hadiahkan awak sijil cinta tapi kali ini saye nak tunjukkan simbolik antara kita video ni siap pukul 12.30 pg semalam saya harap awak berpuas hati dgn hasil kerja saya yer.. hihihi awak saye harap awak tersenyum bila tgok semua ni tau ..haha awak nak tahu tak kalo ad prraduan cornetto show your love tu saya nak masukk hihihi sbb saya rasa sweetlahh huhuhuhu maaf kalau saye agak obses dgn awak saye pun sebenarnye tak sangke akn obses dgn awak smpai mcm ni :) hihi tapi alhamdulilah lah sbb saye blum kene influenza "mandi tak basah ,tidur tak lena  ,makan tak kenyang sume tu'' hihi saye masih normal ag. okeyy.. hihihihi hah nak merepek meraban ape lg yer tu je la kot peace sorry pada pic2 insan yang termasuk dalam vid ni sbb saya tak mintak kbnaran korang dulu hihihi.. ap2 pun saye doakan kebahagiaan semua .. ILYSM.. <3
hope it's you capital AY

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca