hahaahhaha kenagan :)

haish , da nak masuk 3 hari tak tulis blog :) so nak cerita la pasal masuk ting 5. 2 hari dah mula sekolahh aiya letihh la . 1st day da start blaja ad homework sume adui.. busy la kali ni :) tusyen ag .. pk family ag . huh pasal maisarah aku yg tak pasal kene :( pastu  semalam balik tusyen aku singgah lahh kedai dpn jer pun tu pun jadi isu hah kau nk sangat kan aku buat perangai ? okey lpas ni balik sekolah aku duduk diam2 dalam bilik ha sukekan? pastu aku diam je ha besttkan habis tu  semua tak blh baik bisu kan ? huh semua nak kongkong ape kau ingat aku childish lg ke? aku da form 5 la pandai dah jage diri tapi kalau semua nak kongkong aku mmg lah aku memberontak ! ye tahu faham sangat aku ni tanggungjawab kau tapi aku ad life jugak 24jam nak berkurung berkepit dgn family kau ingat aku suke sgt ke? bg la aku bebas aku bukan sosial sgt nak kua balik sampai pukul 4-5 pagi so tlg lah fahaam..
kenapa aku yang kena makan hati jaga perasaan korang ? aku ni dah letih sangat la aku fk nak SPM jer tahu tak? hati aku ni asyik terusik je dgn perbuatan korang tolong lah please jgn sampai aku sakit jiwa aku tak nak citer panajang lebar pasal ni aku nak luahkan ap yg aku rase je ...

ni cite ttg sekolah aku duduk tingkat 3 tingkat ats sekali letih tunrun tangga  sehari ad la dalam 5 kali aku naik turun . aku duduk kat group 3 tepi tingkap  n aku duduk sokrg2 tak de geng :) hahah tak pe la aman sikit takde buat dosa mengumpat :) tapi pagi2 kelas aku disimbah cahaya matahari yg cukup panas dan silau tapi bersyukur je :) vitamin D tu kan hahahahah masaalah aku 1 je kalau cikgu byak membebel aku mngantuk haish tolong lahhh dah duduk sesprang pun pnyakit ngantuk still tak boleh buang kesian btul.kan hahah esok  cikgu faisal nak buat spotcek lencana sabar je lah :)  hahah ni kelakar td naik tangga aku tgok budak ni pakai beg pnuh keychain aduii da form 5 pun pakai beg yg ad loceng2 rimas jer aku mau aku tarik jee bnde alahh yang membingitkan telinga tu ahahahah  esok sekolahh balik pukul 12.30 yey ~ hahahah k la nak wat homeworkk tata lap you much more

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca