I MISS MY BLOG

ASALAMUALAIKUM EVERYONE'S HELLO ,, CEH mcm la ramai sangat yang follow blog akuh ni dok everyone's 2x sangat kan cehhh .. hurmm sumpah aku rndu gila menulis blog nasib baik lah aku tak lupa pasword n email aku nih hihihi ok long time no see n i miss to see all  of this ! the story start now


Aku tak bape ingat sangat da bape bulan aku tak updates blog. start dari masuk sekolah hari tu aku busy giler . ujian bulan tiga aku dapat 2A3B3c huhuhuhu truk2 aduiyai cm ne la aku nk SPM ni???? pastu aku dpt jd pengerusi kelab tahun ni byak la markah koko aku . hihihi kedet polis pulak aku dapat jadi bendahari . then aku dapat g kawad kor sekali lagi dan kali ni bukan kawan detushment 'err btul ke aku eja bnda alah ni ? hihihi aku dapat kawad kawalan kehormatan pegang senjate river m16 .  m16 aku SJ 064 gempak gila siott .. julung kali nya dalam sejarah kawalan kehormatan adalah perempuan .. terima kasih atas peluang tu jumaat ni g menembak aduihh syiokk nya bhaiii then 30-3 may g kem negeri yeyyyyyy hhahh aku tak tahu nak post ape dahh 

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Aini Nadia Bt Mohd Sharif. Saya Suhaimi. Saya ingin follow blog anda tapi tiada ruangan followers. And saya cuba cari dalam facebook anda juga tidak dapat. By the way saya mohon awak respons saya sebab ada satu perkara yang sangat penting. bukan demand tetapi percayalah yang saya tiada sebarang niat jahat terhadap awak. Saya tinggalkan no talifon saya pada awak bersama akaun facebook saya. please do contact me. it's really important. Facebook : Suhaimi Mohd Sharif (Mualim UM)
    No. Fon : 0125374303

    BalasPadam

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca