The Cute Story Ever After

Kisah ini berlaku waktu aku sekolah rendah waktu tu darjah 5 bijak, cuti hujung tahun cikgu sekolah anjurkan lawatan ke bukit merah lake town resort. Dgn izin ayah dan ibu aku pun join,


hari petama - best tido dgn kawan-kawan, masuk rumah hantu, makan ais krim malam-malam buta.. GILA!
hari kedua tu pergi Ekopark.. best! ada pertunjukan macam-macam.. ad  ke patut dia minta aku cium mulut ular sekali lagi GILA! hahah 
lpas mandi-mandi kami pun balik.. 2 bas time.. tu tapi waktu balik lelaki campur  dgn bas perempuan .. kami semua pnat yelahh asyik berjalan je kan.. ape lagi tido lahh dalam bas tu hihihi

okey dah sampai  aku kejutkan Alya Suhaimi dia duduk dgn aku time tu.. okk dah jaga punn hihihi sib baik tido dalam bas tak kuar air liur ^_^ MALU!

rupa-rupanya selama tiga hari aku pergi lawatan ade seseorang tu perhatikan aku sampai lah part aku kejutkan Alya Suhaimi tu baru dia tgur aku sbb dia duduk sebaris dgn sit aku....

aku terkejut lahh kan tibe2 jer tgur ok
SENYUM  :)
ye dia tua sikit dari aku SENIOR pangkat abg..
dia minta nombor
time tu aku blerr
lagi pun aku takut ayah marah sbb tu no ayahh
kecik lagi mana la aku nak ada handphone hishh
pastu dgn perasaan serba salah aku pun kasi lahh


lpas tu abang aku sampai trus ambk aku

fuhh nasib baik
malam tu msj masuk
:asalamualikum hi ingat lagi tak? ni yang tadi mntak no tu..
: oh erm ingat name sape?? Walaikumusalam :)
dan bermula dari hari tu kami berkawan baik...sampai lah dia masuk sekolah mengah
hrmm :(
1 hari tu dia mintak COUPLE
*dia org petama yang berani mintak couple kat aku :)
dan hari tu  jugak dia trus trg kat aku yang dia suka tgok aku tidur.. rupanya dia usya aku tidur dulu dlm bass aduii maluu gila!  gila pun tak malu mcm ni ouh
haha time tu muka budak2kan
tapi
MALANGNYA :'(
aku tolak permintaan dia tu sbb aku budak2 lagi lagi pun time tu aku lbih pnting kan kesihatan ibu aku yang selalu sakit
dan lpas ibu aku meninggal aku pindah
tak sangka dia mintak no aku kat kawan aku.. hrm
dia ada la contact aku tapi masa dah berlalu aku sombong dgn dia aku biarkan dia aku tak reply msj dia
KEJAMNYA aku
kini aku cari dia di facebook tapi tak pernah jumpa! sedih sgt
aku rindu jugaklah kat dia tapi segalanya dah berlalu ntah2 skrg dah ada awek kan huhu
aku harap sangat dia tak lupakan aku.. n aku nak mintak maaf dgn dia sbb sombong dulu
dan nama lelaki ni ialah
HAFIZZUDIN
Terima kasih sebab pernah menceriakan hari adik :)
Moga kita bertemu ya abang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca