Kisah Pahit Yang Sukar Ditelan

Kisah ini berlaku 3 tahun dulu :)
2008 aku pindah kat sini :'(
hrm aku truskan hidup aku mcm biasa
duduk dgn org perangai kena lah baik2
aku pergi sekolah naik Van huh  ok jerr satu hari msj masuk
ajak kenal aku sombong lahh waktu tu hahha (AKU MMG SOMBONG KE EKK ?) NTAH!
rupanya budak van ! k.aunie yang kaci no aku kat dia ok lahh
mamt ni dah ada aweks sebenarnya..
so aku ni adik dia jerrlahhh
1 hari dia gaduh dgn awek dia.. k.mira.. dyeorg clash!
k fine handphone dia plak kena curii
mcm-mcm hal btoll!
bila hp dah tak ada balik cara lama lah kan bagi2 surat hahha k lawa tulisan dia! tulisan aku brukkk!
hahha finally MINTAK COUPLE lahh isi surat tu.. hohoho bape ari tah baru aku bg jawapan!
aku setuju dan sebenarnya keputusan aku tu keputusan yang SALAH! aku setuju sbb muka dia mirip dgn abg HAFFIZUDIN  perwatakan pun hampir sama aku happy time tu  aku masuk form 2!
dia couple balik dgn kak mira! shit habis ouh tapi aku tak marahh dia! aku ckp aku faham je... lama-lama kami makin renggang .. 1 hari tu aku curang dgn dia sbb dia pun dah abaikan aku dia dpt tau dia kecewa! mcm tu lah jugak aku kecewa bila kau duakan aku.. bila dah baik aku pulak saja buat pergai mlm tu dia kol kami berbaik tapi bila kami mula nak mesra balik aku bohong dia aku kata aku isap rokok saja lahh nak tgok tahap kesabaran dia! malam tu jugak dia ltak tel! off trus! hah PADAN MUKA AKU! sape suh tipu hahha! adil lah sama2 buat perangai! kann lpas tu bukak sekolah aku pun dah masuk form 3 aku cuba pujuk dia ku cuba berubah untuk dia  aku rayu untuk peluang kedua ! BODOHNYA KAN? rupa-rupanya dalam masa yang sama dia dalam proses memikat hati org lain! bestt sgt aku nak PMR kau buat aku mcm ni kan SUKA dohh!  dan perempuan tu kawan aku jugak! suka gila-gila ! kau protect dia kau jaga dia aku? tak.. mlam tu kau kol aku kau mintak putus aku tak nak AKU MERAYU tapi kau tak peduli kau kata ati kau dah ada kat org lain aku menagis ! dan akhirnya kita berpisah secara rasminya! lpas kau ltak fon malam tu aku menagis sepuas2nya dan aku menyumpah seranah kau yang kau takkan pernah kecapi bahagia
! JAHATNYA! HUH  seminggu lpas tu aku ambik PMR nasib baik lah lulus kalau tak mmg aku sumbat mamat tu dalam mesin basuh sbb gangu emosi aku time nak PMR! setahun lps tu hati aku kembali pulih ! 3 tahun menyulam cinta gila lah kalau tak sakit jiwa kannn ! pasal mamt tu aku tak nak ambik tahu dahh sbb dia cuma kenangan aku aku doakan kebahagiaan dia  bersama insan yang dia puja tu SEMOGA BERKEKALAN ! selamat tinggal KENANGAN! SELAMAT TINGGAL igauan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thankyou WaAIenieyy :)

pembaca